Frivillige i kirken

Har du lyst til at gøre en forskel og blive en del af et fælleskab.

Frivilligt arbejde er for dig, der ønsker et spændende, meningsfuldt og socialt liv, beriget med udfordringer, nye oplevelser og glade stunder.

Der er mange gode grunde til at blive frivillig i Brøndby Strand Kirke. Du er med til at gøre en positiv forskel for andre – og dermed dig selv. Du yder en meningsfuld indsats overfor mange slags mennesker ved mange slags arrangementer og aktiviteter. Du får udbygget dit netværk og møder andre frivillige, samtidig med at du får lov at dele ud af dine erfaringer og bruger dine livserfaringer.
I undermenuerne her kan du læse om de ting, der foregår i kirken, og om de måder, du kan bidrage som frivillig – hvad enten du har lyst til at give din tid til en enkelt aktivitet eller har mod på at være med i et fast forløb.

Klik på billederne for at se mere.