Personregistrering & Kordegn

Personregistrering og  afhentning af personlige attester kan ske på kontoret i Brøndby Strand Kirke i åbningstiden.

Der udstedes  og registres både hvis man er medlem  eller står udenfor den danske folkekirke. Det er kun navneændring der koster penge, alt andet er gratis.

Kontoret registre personlige oplsyning og kirkeligehandlinger.

Det er muligt at gøre det digitalt på: www.borger.dk  her underskriver man digitalt med MitId.  Få dage efter modtager man sine papirer E- boks.

Værd venligst opmærksom på, at attester der kommer i E-boks ikke kan printes på attestpapir, er stemplet eller underskrevet.

Har du brug for det til en undenlandsk ambassade bør du kontakte kontoret i åbningstiden for at få dine papirer, her kan du samtidg få udstedt et sprogbillag, hvis det er til ambassade i EU.

Det er ikke nødvendigt at bestille tid og attesterne udstedes med det samme, husk billedlegimitation.

Såfremt den digitale platform ikke fungerer, er du altid velkommen her på kontoret. Det gælder alle former for registrering af , fødsel, navn, navneændring, navneændring ved vielse, dødsfald samt bisættelser og begravelse.

De kirkeligehandlinger såsom; dåb, konfirmation, vielse, bisættelse & begravelse registres på samme måde og efter samme regler og  love som ovenstående.

Der er mange regler og love og du er altid velkommen til at kontakte os i åbningstiden på telefon: 43 73 44 54, eller sende en sende en mail til: broendbystrand.sogn@km.dk, har du brug for at sende personlige oplysninger såsom cpr nr. benyt da venligst  vores sikker formular.